Sunday, December 9, 2007

Kahve ve Kitap Keyfinin Dayanılmaz Hafifliği

Gene geldik şahane bir etkinliğin sunum gününe..
İnsanın heyecanla hediye beklemesi ve bunun ne olacağı ya da kimden geleceği konusunda hiç bir fikrinin olmayışı harika bir duygu! Bunu bize ilk Gönül Dostları etkinliği ile kazandıran sevgili Sevda, şimdi de Kahve ve Kitap ile yepyeni hediyeler almamıza sebep olan sevgili Burçak her ikinizde harika birşeye imza attınız! Sağolun varolun :)
Şimdi gelelim bu güzel etkinliğin hediyelerine..
Efenim bendeniz oldum bittim zor hediye seçerim, şimdiye kadar hediye verdiğim hiç kimse şikayet etmedi gerçi ama siz gelin birde bana sorun o hediyeyi seçerken neler çektiğimi :) Karşınızdaki insanı tanıyorsanız hediye alma işlemi kolay huyuna suyuna göre bulursun birşeyler ya da ihtiyacına göre.. Ama tamamen sürpriz birine hediye almak işte bu çok keyifli (!) gerçekten :P. Geçen etkinlikte hediye aldığım insanın ne güzel blogu vardı ordan onun hakkında ufakta olsa ipuçları toplamış ona göre hediyemi göndermiştim.. Bu seferki hediye gönderdiğim arkadaşımın yazık ki bir blogu yok! Haliyle elim kolum bağlı kaldı :) Ne alacaktım ufff düşün düşün... Tabii bu konuda Burçak'la epey yazıştım ne iş yapar nasıl biri şöyle mi böyle mi... sonunda sevgili Burcu'ya güzel birşeyler seçtim ve gönderdim.. Umarım eline sağsalim geçmiştir. ve hediyelerini beğenmiştir... Güle güle kullan güle güle oku Burcu.. ve en kısa zamanda seni de blog dünyasına bekliyoruzz aaaaaaaaaaa :)))
Şimdi gelelim bana gelen dünya güzeli hediyelere! Ay o koliyi aldığımda öyle heyecanlandım ki açmaya kıyamadım başta! Sevgili Ganne Fadimecim harika şeyler seçmiş bana... Hem de hiç üşenmemiş teeeee Amerika'lardan almış hediyelerimi..

Kutuyu açınca önce çok güzel bir kutuda kahve, mug ve kurabiyeler karşıladı beni! Zaten kurabiyeler bittiğim andı :) Malum bu aralar gördüğüm her yiyecek ağzımı sulandırıyor da :) Hele de çikolata ve nane ikilisinden oluşunca bu kurabiyeler... Bir dakika sanırım bir peçeteye ihtiyacım var, ağzımın sularını toplamak için :P.. Sonra o şahane not! sıcacık ifadelerle yazılmış bir de geç kaldım diye özür diliyor yahu ne geç kalması bence erken bile geldi Gannecim :) O kadar düşüncelisin ki!!! Notu bikaç kere okudum baştan sona :)
Ve son olarak etkinliğimizin başrol oyuncusu kitap!
Hamileliğimin ilk gününden hamilelik ve bebekle ilgili kitaplar kütüphanemde yer etmeye başlamıştı zaten.. Ama hiç doğum sonrasını düşünmemişim.. İşte Ganne burda benim yerime düşünmüş ve "I'm a Mom! Now What?" (Anneyim! Şimdi ne olacak!) isimli olağanüstü bir kitap seçmiş bana.. Bebeğimin doğumdan sonraki 24 aylık zamanını kapsayan olağanüstü bilgilendirici bir eser. Her sayfasında ki süper bebek resimleri bile bu kitabı saatlerce elimden bırakmamamın sebebi! En ufak detayına kadar bebek bakımını ay ay anlatıyor! Süper süperr!!!! Her sayfasını itinayla okuyorum bugünlerde ve sürekli kulaklarını çınlatıyorum Gannecim! O kadar düşünceli ve ince bir hediye ki !! Kahvesini içemiyorum henüz haliyle hamilelikte kafein pek tavsiye edilmiyor :) Ama bebişim bi doğsun o zaman şöyle keyifle bir kahve yapacağım kendime yanında da kitabımı okuyacağım.. İşte o zaman tam olarak kahve ve kitap etkinliği anlam bulacak! (E bebişde annesinin sütünden biraz kafein alır bana eşlik eder artık bu sırada :P)
Süper hediyeler için Ganne'ye , süper etkinlik için Burçak'a sonsuz teşekkürler.. Bir sonraki hediye etkinliğe kadar gözüm kapıdan gelip geçen kargocularda olacak..



No comments:

Post a Comment