Friday, May 16, 2008

Kahve, Kitap ve Çikolata Keyfi

KAHVE-KÝTAP VE ÇÝKOLATA KEYFÝGeldik gene güzel bir hediye etkinliğinin daha sonuna :)
YE etkinliği, Yaman etkinlikleri bir kenara ben bu hediye etkinliklerini pek bi seviyorum. Her seferinde harika hediyeler alıyorum çünkü. Bu seferde çok güzel hediyelerle sevindim. Yeniden bu etkinliğin öncüsü olan Sevda'ya ve azimle yeni hediye etkinlikleri ekleyen Burçak'a kucak dolusu sevgiler! Yani sayenizde hem kütüphanem genişliyor hemde kahve stoğum :)
Bu etkinlik için bana çıkan arkadaşıma hediyelerini epey geç gönderdim. Genelde bu konuda hassas biriyim ama bu sefer Sencer paşadan pek fırsat bulupta dışarı çıkamadım. Aman olsun geç olsun güç olmasın :) Hediye gönderdiğim arkadaşım umarım hediyelerini beğenirsin. Şimdi kim olduğunu söyleyemem çünkü eline geçip geçmediğinden emin değilim süpriz bozulmasın ;)
Gelelim bana gelen hediyelere... Efenim daha önceden hiç uğramadığım bir blogdan gelmiş bana hediyeler. Kendiside söylüyor mektubunda zaten sana yorum bırakmasamda sıkı takipçinim diye. E madem sıkı takipçim benimde O'na iadeyi ziyaret etmem lazım. Bu etkinlik sayesinde bende sitesini keşfettim. Ama baktımki epey gecikmiş güncellemekte. Ama bahanesi gayet tatmin edici :) Sevgili Elif ikinci bebişinin yolunu gözlemekte! Rabbim hayırlı zamanda kavuştursun!


İşte Elif'ten gelen güzel hediyelerim. Etkinlik dışında birde anneler günümü düşünmüş ve bana mis gibi kokan türk kahvesini içebilmem için kibar ve sade türk kahvesi fincanları göndermiş. Çok güzeller! Gerçi emzirdiğim için henüz kahve ile barışmadım ama yinede arada bir fincan kaçamaktan birşey olmaz ;) Hem bu fincanlarıda ıslatmak lazım dimi :)
Kahveyi ve o güzel bademli çikolataları çok sevimli bir kutuya koymuş canım Elif. Özenmiş bezenmiş yani çok hoşuma gitti. Son olarakda bence etkinliğin en önemli bölümü olan Kitap! Canan Tan'dan Piraye'yi seçmiş benim için. Aslında bu tip romanlar pek tarzım olmasada yinede severek okuyacağım hem bakarsın tarzımı değiştirmemde faydası olur :)
Kısacası; Elif'cim hediyelerini çok beğendim! Hepsi için çok çok teşekkürler!!!!

Efenim bir güncelleme yapalım :) Sevgili Fidan hediyelerimi almış ve çok beğenmiş. Sitesinde de yayınlamış! Amanda aman pek sevindim :) Güle güle iyi günlerde kullan canım :D

No comments:

Post a Comment