Thursday, June 26, 2008

Sıcak sıcak sıcakkkkkk!!



Allah'ım o kadar sıcak ki! Geçen senelerde iş yerinde olduğum ve genellikle gündüzlerimi klimalı ortamda geçirdiğim üzere pek anlamamışım sıcakları. Ama bu yazı evde geçireceğim üzere epey güzel hissediyorum!!! Oturduğum yerin çabuk ısınmasından dolayı durmadan yer değiştiriyorum salonda.. Sabırsızlıkla tatilin gelmesini beklemedeyim.. E haliyle oğluşumda bu sıcaklardan nasibini alıyor. Üzerinde sadece atletiyle durmasına rağmen özellikle beslenirken inanılmaz terliyor. Her gün banyoya sokuyorum sonra olabilecek en serin yere atıyorum. Yavrum sıcakta mayışıp gidiyor..
Geçen sene hamileliğimin başlarında sıcaklamalarım fazla olunca canım eşim klima almıştı salonumuza. Şimdi işe yaradı hakikaten ama oğlumu uzun süre klima ortamında tutamadığım için genellikle odayı soğutup o şekilde sokuyorum odaya.. Ama inanın oda ne kadar soğursa soğusun o kadar çabuk ısınıyor.. Klimayı icad edenlerden Allah razı olsun.. Ve bu sıcakta dışarda olmak zorunda olanlara Allah sabır versin diyorum!!!
Bu arada hazırda bekleyen bir dünya tarifim olmasına rağmen henüz yayınlayamıyorum.. Halim yoookk :) Hele biraz sıcaklara adapte olayım en kısa zamanda geri geleceğim.. Bu yazıyıda hani artık bezelyeden sıkıldıysanız size yakışıklı "Punkçu" oğlumu göstereyimde gözleriniz biraz bayram etsin diye yazdım..
Ayyyy sıccaaakkkkk......



No comments:

Post a Comment