Wednesday, September 2, 2009

2009 Iftar Daveti 2

2009 Iftar Daveti - 2

Dün hazırlıklarından haberdar ettiğim iftar davetim gayet başarılı ve çokta keyifli geçti. İşte bu da çok başarılı bir açıdan olmasada sofranın fotoğrafı.
Ben genellikle davetlerde daha önce hiç yapmadığım tarifleri denemeyi çok severim. Heleki gelen misafirlerimin damak tadı güçlü ve yeni lezzetlere açık insanlarsa. Yani benim için misafirin ağırlığı damak tadıyla orantılıdır. Gelen insanın yaşı veya yakınlık derecesi onun ağırlığını belirlemez. O nedenle dün geceki misafirlerime menü oluştururken daha önce benden yemedikleri lezzetler olsun istedim.

2009 Iftar Daveti 2 - Kolaj

Ee bu sayede blogumada kazandırdığım yeni tarifler oldu tabii..
Menüdeki lezzeter;
Eksik tarifler yakında.. Siz beni izlemekten vazgeçmeyin ;)

No comments:

Post a Comment