Sunday, May 31, 2009

Leylek Pasta

Leylek Pasta / Stork Cake

Leylek leylek havadaaa, yumurtaasssıı tavaadaaa, söyle gelssin ot yesin ot yemezse pasta yessiinnnnnn :)
İş yerinden arkadaşım Gonca, arkadaşının yaklaşan doğumu için baby shower pastası istedi. Ay daha önce baby shower pastası yapmadığımdan sardı beni bi heyecan nasıl yapsam ne yapsam.. Sağolsun bu konudada hazırlıklı olunca Gonca işim kolay oldu tabii. Leylek istiyorum dedi kucağında bebekle :D Eee tamam istemek kolay peki leylek nasıl yapılır...
Biraz hayal gücü birazcık yetenek işte karşınızda henüz ismine karar verilmeyen Bebek Özöncül'ün pastası..

Leylek Pasta / Stork Cake

Her zamanki gibi gece çalıştım bu pasta için. Ama bu sefer yalnız değildim. Sevgili Cem ve Emre bana arkadaşlık ettiler. Hemde moral verdiler. Emrecim sağolsun leyleğimin bacaklarını yaptı. Gerçi ben leyleği bitirene kadar o bacakları bir kaç bozup yeniden yaptı ama olsun başarı detayda gizlidir. Bence leyleğin en güzel yeri bacakları :) Cem de tam destek hep destek haliyle yok çay getirdi yok su getirdi.. Valla arkidişlerim ne güzel oluyor sizinle pasta yapmak daha sık beklerim!!!

Leylek Pasta / Stork Cake

Pastanın pandispanyası limonlu yoğurtlu sade pandispanya, kreması limonlu pastacı kreması. İçinde booool miktarda taptaze çilek var.. Bu aralar favorim bu pasta. Gerçekten yaza uygun hafif, doyurucu ve lezzetli!
Bebek Özöncül dilerim bir avazda kolayca doğarsın, ailene hayırlı evlat olursun!!!

No comments:

Post a Comment