Tuesday, February 2, 2010

LEZZET Dergisi Aldınız mı?

lezzet

Hayat sürprizlerle dolu.. Ve bu sürprizler hep üst üste geliyor hani bak kıymet bil sonra biranda kaybolurum der gibi.. Bende her geleni kollarımı sonuna kadar açarak karşılıyorum. Hepsine hak ettiği yeri vermeye çalışıyorum. Ki böylece beni terketmesinler..
İşte böyle bir sürprizi de Lezzet dergisi yaptı bana. Sevgili Seda Hanım, Aralık ayında telefonuyla şaşırttı beni.. "Şubat sayımızın çay saatine tarif hazırlarmısınız?".."Hazırlarım :D. Hem de seve seveeeeeeee".. Hakikaten o kadar heyecanla yapılmış ama hepsinde de istediğim sonucu aldığım altı olağanüstü tarif hazırladım Lezzet okurları için..
Etnik Pizza ve Havuçlu Kek (Bu sefer muffin olarak pişirdim) daha önce denediğim tariflerdi, ancak diğer dört tarifi dergi için ilk kez yaptım, Tavuklu Pırasalı Kiş, Mantarlı Muska Böreği, Anneanne Kurabiyesi ve Çikolatalı Cheesecake.
Çekime doğum günümden bir gün önce gelmeleri de benim için ön doğum günü hediyesi oldu diyebilirim.. Sevgili Seda ve Özgür, işlerini çok ciddiye alan, neşeli ve sıcak insanlar.. Geldiğiniz ve atölyemi şenlendirdiğiniz için teşekkürler..
Söylemeden geçemeyeceğim; kendi fotoğraflarımı beğenip kendimi bişey zannederken, sevgili Özgür'ün çektiği harika fotoğraflardan sonra kendimkiler çamur gibi göründü desem yeridir.. Ah siz onları bilgisayar ekranında görecektiniz.. İnanın dergideki halleriyle uzaktan yakından alakası yok..
Fazla lafa gerek yok, siz en iyisi Lezzet dergisinin Şubat sayısını tez elden edinin..

No comments:

Post a Comment