Tuesday, April 14, 2009

Kızlarla Teras Keyfi

Ilk Teras Keyfi 2009

Efenimmm bu sene de terasımızın açılışını yaptık. Hemde çook değerli iki insanla, çook keyifli bir sofrada.. Eee haliyle paşamında terasta koşturduğu, bol bol güneşlendiği ve saksılardan toprak yediği(!), yanlış yazmadım hakikaten toprak yediği bir gün oldu.
Yemeğe doymadan saatlerce yediğimiz, içmeye doymadan saatlerce çay içtiğimiz ve elbette çenelerimiz ağrıyana kadar konuştuğumuz süper keyifli bir cumartesi geçirdik. Canım Hünerim Mügeccciiiimmm ve Yemekbahanem Mügeeeeeemle beraber.. Ben onlara genelde MügeMüge diye hitap ediyorum. Daha kısa ve öz oluyor :))
MügeMüge ile biz bu toplanmaları bir gelenek halinde getirdik. Aslında bana gelişleri epeyce etkinliğin araya girmesiyle ertelenip durdu. Ancak sanırım beklemelerine değdi. Ertesi gün Hünerimin halen birşey yemediğini duyduğumda bundan emin oldum. He he... Ben size demedimmi ölümüne doyacaksınız diye :))
Çok kalabalık bir menü hazırlamak yerine az ama doyurucu lezzetler seçmem ondandır. Gözleri değil mideleri doysun insancıkların :P. Şimdi sayalım bakalım...

Tabbule

Bol otlu Patates Salatasi

Egeli olduğumdan mıdır yoksa oğlum gibi bende toprağa ota düşkünlüğümdenmidir bilinmez, ama iki salatamda booool otluydu. Tabbule ve Bool otlu patates salatası. Tabbulenin tarifini daha sonra vereceğim. Patates salatasında önceki tarifime oranla daha çok maydanoz, nane ve dereotu var. Ve bu sefer sosis yok. Onun dışında hardal soslu gayet hafif ve lezzetli..

Pirasali Rumeli Boregi

Dalyan Ekmek

Pırasalı Rumeli Böreği her zamanki gibi hamarat kayınvalidemden. Onun fotoğrafıyla yetinmeye devam bir süre daha. Çünkü yapılışını size bizzat kendi ellerinden canlı canlı göstermek niyetindeyim. Bu durumda tek diyebileceğim.. Pek yakındaa....
Dalyan Ekmek malum sayfamda en sevdiğim tariflerimden biri. Özellikle istendi ve özellikle hazırlandı. Başlı başına bir öğün olduğu için afiyetle de tüketildi...

Limonlu Peykek

Veeee nihayet başardığım limonlu cheesecake. Onun tarifinide ayrı başlıkta yayınlayacağım. Beklemeye değecek inanılmaz ferah inanılmaz güzel bir lezzet. Bunların dışında Hünerim Müggeeeccciimmmin biscottileride soframızın tatlı çeşitlerinden biri oldu.
Fotoğraflar Hünerimin bücüründen, alıştığımız pro fotoların yanında bence gayet yeterli ve güzel. Canım benim sen çekersinde güzel olmaz mı beeeee :P
Harika bir gün harika insanlar geçen gündür. Ben cumartesi harikaaaaaa bir gün geçirdim. Canlllarrımmm tez zamanda tekrarını yapalım, Bahaannneee sıra sendee :))))

No comments:

Post a Comment