Monday, October 1, 2007

Minicik İftar

minicik_iftar
Pazar günü eşimle sevimli bir iftar yemeği yedik başbaşa. Uzun zamandır böyle yalnız iftar yapmamıştık. Zaten benim ısrarım olmasa heralde bu seferde yapamazdık :) Eşim sabahtan yok şunları arasana gidelim, ya da çağıralım dedi durdu. Israrla hayır dedim ben seninle evimizde yalnız yapmak istiyorum iftarımızı. :) Bana pek güvenemedi heralde gün boyu durmadan ee şimdi ne yapacaksın iftara deyip durdu. Yok şunu da yap, yok bunu da.. İnsanın karnı açken gözünü doyurmak mümkün değil :) Oysa gayette doyurucu bir menü hazırladım. Zaten yemeklerin yarısı kalınca kendisi de bu fikrimi onayladı. Valla dostlarla yapılan iftarlar ayrı, insan yine de başbaşa yapılan iftarların tadına doyamıyor :). İşte iftar menüm, yani sizcede doyurucu değil mi?
Tarhana Çorbası



korilitavukkavurma2


firinmakarna2

No comments:

Post a Comment