Friday, August 27, 2010

Günün İftar Menüsü 2

Sabır sabır sabır... Biraz daha sabır..
Neyseki beni çok mutlu eden yorumlar geldi sizlerden. Sen yazda dediler ne yazarsan yaz... Çook teşekkürler! Gerçekten bu yorumlar benim için çok değerli. Bunu bir kere daha anladım. Bu sayede her gün daha umutluyum daha hevesli. Olsun canım benimde farkım fotoğrafsız menü veren olmamda olsun :P Zaman fotoğrafıda bırak, kamera zamanıyken ben size böyle düz yazılarla paylaşım göndereyim.. Ne olluur yanii ?
Aaa kamera dedim de... Geçtiğimiz pazartesi evimde güzel bir telaş vardı.. Kamera, ışık falan filan.. Eee vakti gelince haberi uçuracağım merak etmeyin, tatlı bir bekleyiş gerekiyor şimdilik :)
Bu sene Ramazan bereketiyle geçiyor soframda da.. Gün aşırı misafirlerim eksik değil evimden. Haliyle bende farklı menüler oluşturmaya çalışıyorum hepsine. Bu akşamki misafirlerimde çok kıymetli.. Gerçi benim için her misafir kıymetli :) İşte akşamki menüm, tarifi olanlara üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. (Ha ha farkettimde yahu bunların hiçbirinin tarifi yok bende. İlahii Yasemin... ) Tarifsizlerde mutlaka gelecek.

  • Buğdaylı, nohutlu yoğurt çorbası
  • Kabak, havuç, patatesli karışık kızartma
  • Gül börek (Zeyno'dan :) )
  • Salatalık dilimlerinden haydari ( Tarif Mügeemmden :) )
  • Ispanaklı Tavuk Sarma
  • Renkli biberli Fırında Makarda
  • Sürpriz Tatlı ( Gene hamarat Zeynom'dan :), henüz bende bilmiyorum nasıl birşey getirecek.. )

No comments:

Post a Comment