Wednesday, August 25, 2010

Günün İftar Menüsü

İftariyeliklerBiliyorum hala bekliyorsunuz.. Yasemin iftar sofrası ne zaman yayınlayacak diye.. Bende bekliyorum ne zaman makinem gelecek diye.. Durum umutsuz görünsede ben umutluyum. Mutlu haberi verecek telefon her an gelebilir. Benim yüzüm her an gülebilir.. Hatta sayfamda yepyeni bir tarif yerini bile alabilir..

Umutsuzluğu yenmek adına, size mifarirlerim için hazırladığım menüleri günü gününe yazacağım.. Belki fotoğraf veya tarif veremiyorum ama genede sayfam iftar menülerinden eksik kalmasın.. Hem umutsuzlukla savaşımda galip olmak için bir adım ilerlemiş olayım istedim..

Bazı tarifler önceden var, onlara ulaşmak için tıklamanız yeterli, bazıları sonradan gelecek.. Ama mutlaka gelecek..

İşte bu akşam ki misafirlerime hazırlayacağım menü;

No comments:

Post a Comment