Tuesday, April 3, 2007

Bir Akşamda 3 Tarif


Yemek bloglarındaki arkadaşların sayfalarına bakarken şaşırır kalırdım bir akşamda kaç tarif yaptıklarına. Meğer bende yapıyormuşum ama haberim yokmuş. Şimdilik 3 tarifle başladım bakalım herhangi bir ziyafet düzenlediğimde bu sayı artar eminim :).
İşten gelince kendimi hemen mutfağa atıp alalacele bir şeyler hazırlardım hep ve bunların genelde değişik şeyler olmasını isterdim. Öyle hep aynı şeyleri yemeyelim değişiklik olsun diye.. Bu akşam da o akşamlardan biri..
En son ekmek de makineden çıkıpta fotoğraf makinemi elime alınca eşim delirdinmi sen bu saatte dedi :) Bende henüz delirmedim yeni başlıyoruz dedim :) Diğerlerinin resimlerini çekerken henüz eve gelmemiş olması avantajımaymış meğer :).
Neyse bu kadar laf kalabalığı yeter, Gelelim bu akşamın menüsüne..

No comments:

Post a Comment